Flors per Sant Jordi

Juguem amb la ciència!

L’alumnat de 2n ESO ha realitzat la seva flor de Sant Jordi amb material reciclable. Han aprofitat la dilatació i contracció d’aquests materials amb la llum i els pètals de la flor s’han tancat en posar-los a la llum i obert en treure’ls, per efecte de la temperatura.

La millor manera d’acostar la ciència a l’alumnat és experimentant. El procés de preparar un experiment, d’observar-ne i analitzar-ne els resultats és el punt de partida perquè es facin preguntes i per desvetllar la seva curiositat.

Observarem allò que ens envolta, pensarem què pot passar i  per què. Moltes vegades no ens adonem de com la ciència està present a les nostres vides.

A casa també podem fer ciència.

Felicitats als participants d’un Sant Jordi diferent!