Preparem el 8-M

L’alumnat de 1r d’ESO està treballant de valent per preparar el Dia de la dona a l’institut com a segon projecte del curs!

Per a poder començar aquesta tasca el millor possible ha dedicat unes sessions a reflexionar sobre els rols de gènere i l’evolució del paper de la dona a la societat al llarg de la història. Durant aquestes sessions ha après sobre els drets humans i el concepte de feminisme, ha visionat el capítol El feminismo de la sèrie documental ¡Vaya historia!, ha plantejat noves maneres de gaudir del pati i ha parlat sobre referents femenins, tant famosos com del seu entorn més proper.

A partir d’aquí, ha començat la preparació del 8-M a l’institut amb la creació d’una exposició sobre dones importants a la història. En grups, l’alumnat ha escollit una dona a la que investigar i ha llegit sobre la seva biografia i els seus èxits. Ha descobert la vida de dones molt diferents! Des de matemàtiques fins a pirates, passant per escoltes, espies, cosmonautes, químiques o escriptores.

Estem gaudint molt preparant el 8-M i tenim moltes ganes de poder mostrar-vos la nostra feina!