Identifiquem i reconeixem minerals

Avui els alumnes de 1r ESO han anat al laboratori de biologia i geologia a identificar i reconèixer minerals i s’han transformat en mineròlegs i gemmòlegs endinsant-se al món de les pedres precioses El fet d’experimentar en persona els continguts que expliquem a classe és molt important perquè els alumnes comprenguin més fàcilment aquests coneixements.

Han valorat les seves propietats, la porositat, brillantor, duresa…mentres quedaven fascinats pel Cristall de roca o l’Olivina. Sabeu que si mires amb la lupa a través d’aquest quars pots veure l’arc de Sant Martí? Saps que hi ha platges d’Olivina a Lanzarote? Nosaltres ara sí i hem quedat meravellats!

Amb aquest tipus d’activitats impulsem una manera d’aprendre més significativa i competencial en què l’alumne és el principal protagonista. Han treballat molt bé i com els agraden les pràctiques!