Certamen Literari en Llengües d’Origen dels Amics de la UNESCO

Aquest matí part de l’alumnat d’aula d’acollida ha anat al Certamen Literari en Llengües d’Origen dels Amics de la UNESCO, celebrat al Casinet d’Hostafrancs.

Com cada any, l’alumnat ha participat escrivint textos en les seves llengües maternes i també en català. Aquesta vegada el tema proposat era “la comunicació intergeneracional a l’era digital”, un tema interessant que vam treballar a classe fa uns mesos i que va servir d’inspiració per la creació dels textos de cada estudiant.

Avui hem gaudit del certamen amb estones de màgia, de lliurament de premis i regals per a tothom. I el més important: hem gaudit molt compartint i escoltant llengües d’arreu del món.