Celebrem el carnaval!

Avui hem celebrat el carnaval a l’institut. Aquestes diades ens permeten sortir de la rutina de classes i ens ajuden a conèixer-nos millor.  Les tres primeres hores els alumnes han fet classes normal i després del pati ha començat la festa.

La súper batucada ha sigut l’encarregada de donar el tret de sortida al Carnaval 2018, ha anat passant per totes les classes a recollir tots els alumnes i hem anat tots cap al pati. Cada grup ha escollit una temàtica de disfressa i una cançó per fer la seva desfilada.

Després de les actuacions l’alumnat estava molt impacient per saber les deliberacions del jurat (format per un representant d’alumnes, PAS i professorat). Les copes dels guanyadors les han elaborat els alumnes de l’Aula Oberta.

Per acabar hem entregat els següents premis:

• Premi a la disfressa més creativa i original, 1r BTX.
  • Premi a la disfressa més divertida, per 4t ESO B.
  • Premi a la disfressa més inclusiva, per 3r ESO A.
  • Premi a la millor actuació, per 1r ESO B.
  • Premi al grup més ordenat i respectuós durant la fase de preparació per 2n ESO C.

Han fet tots unes actuacions fantàstiques! Ha sigut un matí amb moltes emocions i alegria! Gràcies a tots!

Trobareu totes les fotografies i vídeos de la jornada en el següent enllaç