Currículum de batxillerat

A primer i segon curs continua sent vigent el Decret 142/2008, d’ordenació dels ensenyaments de batxillerat, amb l’obligatorietat de cursar una matèria comuna d’opció pròpia de cada modalitat, tant a primer curs com a segon.

Les matèries comunes tenen com a finalitat aprofundir en la formació general de l’alumnat, augmentar la seva maduresa intel·lectual i humana i aprofundir en aquelles competències generals que tenen un caràcter més transversal i afavoreixen l’aprenentatge continu.

Les matèries de modalitat tenen com a finalitat proporcionar una formació de caràcter específic vinculada a la modalitat triada que orienti en un àmbit de coneixement ampli, desenvolupi les competències que hi tenen més relació, prepari per a una varietat d’estudis posteriors i afavoreixi la inserció en un camp laboral determinat.

Les matèries optatives contribueixen a completar la formació de l’alumnat aprofundint en aspectes propis de la modalitat escollida o del centre, o ampliant les perspectives de la formació general.

Aquest és el currículum de batxillerat del nostre institut.