Assistim a la cloenda del projecte APS “Parlem de lectures”

Ahir vam finalitzar el projecte ApS Parlem de Lectures, amb la festa de cloenda a l’Escola Folch i Torres.

Aquest projecte d’ApS té com a finalitat fomentar la lectura i l’expressió oral en català. Aquesta experiència la porten a terme un grup d’alumnes voluntaris de 4t d’ESO del nostre institut i tots els alumnes de tercer de primària de les Escoles Puig i Gairalt i Folch i Torres.

Tots plegats han treballat quatre lectures comunes i han pogut compartir estones agradables al voltant d’una lectura, han après a debatre, opinar i discutir amb respecte i han millorat la seva expressió oral en català.