Algunes idees per gaudir de les vacances

Durant aquestes vacances d’hivern intenteu sortir de casa i gaudir de L’Hospitalet i Barcelona! Les ciutats ofereixen activitats per a tots els gustos: concerts, gimcanes, desfilades, exposicions, circ…
Reviseu la programació i participeu-hi amb familiars, amics i amigues!

Bon Nadal i feliç 2020!!

Des de l’Institut Rubió i Ors volem compartir amb vosaltres aquest sac de bons desitjos elaborat conjuntament entre l’alumnat i el professorat!
Tota la comunitat educativa us desitja un Bon Nadal i feliç 2020 ple de nous aprenentatges!

Gaudim de l’últim dia del trimestre

Com cada curs, l’alumnat ha pogut gaudir de l’últim dia de trimestre participant en diferents tallers impartits pel professorat i part de l’alumnat després de celebrar l’última sessió de tutoria amb el seu grup classe. Enguany s’han realitzat tallers molt diversos: fotografia digital, tatuatges de… Llegeix més»