AFA Insio

Benvolgudes famílies,

El pròxim dilluns dia 11 de Gener, està previst que els nostres fills/filles tornin a l’escola.

L’escola té un paper fonamental, perquè garanteix el dret a l’educació i té una funció socialitzadora.

Per tal que la tornada a l’escola es faci de forma presencial i segura demanem la col·laboració de totes les famílies. De la responsabilitat individual en dependrà la seguretat comunitària.

Recordeu doncs que els nens no han de tenir cap d’aquests símptomes per poder accedir al centre:

• Febre o febrícula
  • Símptomes catarrals
  • Mal de coll
  • Alteració del gust o de l’olfacte
  • Tos
  • Vòmits o diarrees
  • Mal de cap
  • Malestar
  • Calfreds
  • Dolor muscular.

En cas de presentar qualsevol símptoma us recordem la necessitat de contactar amb l’ABS d’Agramunt (tf 973 39 06 35).

Volem agrair l’esforç que tots esteu fent, docents, alumnes i famílies, gràcies a tots.

AFA Insio

Agramunt a 7 de gener del 2021.