Repartir il·lusió

La solidaritat per part de l’Institut Ribera del Sió amb el “Projecte Repartir Il·lusió” ha estat tot un èxit.
Des de l’àrea de francès, s’ha col·laborat fent escrits a les llibretes que es repartiran a les nenes i els nens del Marroc.
Hi han hagut aportacions de materials diversos per posar dins de les bosses solidàries per part d’alumnat, del professorat i del propi centre.
Els alumnes de 3r d’ESO C han repartit tot el material a les 150 motxilles que el proper 30 d’abril entregaré als infants del desert.

Moltes gràcies pel suport rebut.

Jaume Rovira
Projecte Repartir Il·lusió