L’alumnat de 3r d’ESO a Lleida

Aquest passat dimecres, l’alumnat de 3r d’ESO va viure una aventura que els va fer vibrar de principi a fi! 🌟 Van explorar les instal·lacions del Grup Segre com autèntics aventurers 🕵️‍♂️, es van deixar portar pel ritme alegre del concert de la Banda Municipal de Lleida 🎵 a l’Auditori Enric Granados i van fer un viatge fascinant pel temps al Museu Roda Roda per descobrir l’evolució dels cotxes al llarg de la història.

🎶 De bolero a samba, passant per mambo i tango! 💃 A l’Auditori, la festa va ser real amb les millors versions de les orquestres de ball. 💥 A l’institut, la música no només s’aprèn, es viu amb tota l’emoció!
És sorprenent la feina que hi ha al darrere de la publicació i distribució d’un diari per part dels periodistes i moltes persones que ho fan possible cada dia.
I qui es pot imaginar uns cotxes que s’havien d’engegar manualment fent girar una manovella a dia d’avui que gairebé viatgen sols.