Ràdio Insió FM

📢📢 Hola a tothom! Com ja sabeu, a l’assignatura de projectes de segon d’ESO, l’alumnat ha creat la ràdio Insió FM. 📻 Han treballat tot el curs en diferents seccions, han creat programes sencers i s’han familiaritzat amb el llenguatge radiofònic. Aquest projecte ens ha ofert l’oportunitat de col·laborar amb Ràdio Sió amb motiu de la commemoració del 40è aniversari de la primera emissió per aquesta cadena. Juntament amb la Meritxell Bernaus, hem preparat un programa presentat i executat íntegrament per l’alumnat de 2n d’ESO de l’Insió, amb entrevistes a personalitats vinculades a la ràdio, seccions d’història, pòdcasts, i molt més!
🗓️ S’emetrà demà, 2 de maig d’11 a 12 del matí. Estigueu atents i atentes i sintonitzeu ràdio Sió, 107.9 FM. 🎉🎙️