Visual Thinking

PROJECTES 1 ESO “QUI SOM, D’ON VENIM”

Durant el primer trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO ha estat duent a terme diferents activitats que s’emmarquen dins del projecte “QUI SOM, D’ON VENIM”. Entre altres coses, ha après a utilitzar les eines per elaborar mapes conceptuals amb la metodologia del Visual Thinking, per tal de millorar les tècniques d’estudi.

D’altra banda, ha après geografia mitjançant la gamificació, amb un joc col·laboratiu al pati que s’ha dut a terme una estona cada setmana.

El projecte té com a objectiu estudiar i analitzar com ha anat evolucionant l’alumnat del nostre centre en relació amb els seus llocs d’origen.

Galeria multimèdia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *