PROJECTE NADALENC INSIÓ “AQUEST NADAL, RECICLEM” I “FESTIVAL INSIOSTARS”

Acabem l’any amb el recull d’algunes de les imatges del projecte “Aquest Nadal, reciclem!”. Durant les últimes setmanes, cada classe ha escollit i recollit un material per reciclar: bosses de patates, iogurts, cd’s, retoladors, brics, llaunes, botelles, cartrons, xapes, revistes, roba, pilotes, oueres, tiquets, papers i càpsules. Amb la seva creativitat i enginy, ahir dia 21 de desembre, van crear aquests magnífics arbres de Nadal. I el matí no podia acabar, sense recuperar el tradicional Festival Insio, gaudint així, dels balls de tot l’alumnat del centre. Felicitats i enhorabona per la vostra implicació.
#insio #insioeso #insio1eso #insio2eso #insio3eso #insio4eso #insiobat #insio1bat #insio2bat #insioCFGM #insio1CFGM #insio2CFGM #sominsio

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *