L’Institut La Sénia guanyador de la categoria Júnior de les proves cangur

Aquest dimecres 29 de gener s’han celebrat les proves cangur al campus extens de la URV. El nostre centre ha estat el guanyador de la categoria Júnior de les proves. Es tracta de la primera fase d’aquesta competició que, en aquesta categoria, han participat 105 estudiants de 15 centres educatius de les Terres de l’Ebre.

La Copa Cangur és una competició presencial de resolució de problemes matemàtics en equip, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques amb el suport logístic d’Isotropic. A més de les habilitats matemàtiques, es fomenta l’estratègia i el treball en equip. L’Institut La Sénia, com a equip guanyador de la fase local, es classifica per a la final de la Copa Cangur que tindrà lloc a La Garriga (Vallès Oriental), on competirà amb la resta d’equips guanyadors de Catalunya.

Donem l’enhorabona a l’equip format per alumnat de 3r i 4t d’ESO i l’animem a participar en la següent fase amb el mateix entusiasme i passió que han demostrat aquesta tarda.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut