Els Erasmus Days estan organitzats des del Projecte Erasmus de la Comisió Europea per tal de promocionar i mostrar a tot el continent els Projectes Internacionals que es duen a terme.
Al nostre centre hem aprofitat per a presentar les mobilitats internacionals que realitzarem aquest curs 2024-25 en l’àmbit de la Secundària (ESO i BAT).
Per un costat, dos professores d’anglès es desplaçaran a la ciutat d’Aalborg a Dinamarca per a realitzar un Job Shadowing (estada d’observació), amb l’objectiu de millorar l’ensenyament de les Llengües Estrangeres.
D’un altra banda, un grup d’alumnes de 1r Batxillerat faran un intercanvi amb alumnat de Budapest (Hungria). El grup, acompanyat de dos docents, viatjarà a Hungria al desembre 2024 i acollirà a La Sénia a l’abril 2025.
I finalment, alumnat de diversos cursos de l’ESO que cursa Llengua Francesa viatjarà al maig 2025 a Rognes, al costat d’Aix-en-Provence (França), per a realitzar un intercanvi amb l’objectiu principal de millorar el nivell en aquesta llengua.
“El proyecto KA121 2425 está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del Institut La Sénia y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”








