Erasmus+: Art and Science. 4a Reunió de coordinació del projecte

4a Reunió de coordinació del projecte Erasmus+ a l’INS la Sénia, del 4 al 8 d’ abril a la Sénia.

Podeu veure el reportatge fotogràfic.

Enllaç a la notícia que ha emès TV3 sobre la nostra participació al projecte (minut 11:48).

cartell-webDILLUNS 4 D’ABRIL

Aquest matí hem donat la benvinguda a tot l’alumnat i professorat participant en el projecte Erasmus+ al centre Marcel·lí Domingo. S’ha fet una presentació de tot el programa d’activitats d’aquesta setmana i s’han organitzat els grups de treball.

A continuació han visitat el nostre centre i han assistit a algunes classes dels cursos superiors. Per acabar el matí, han pujat a les antenes per veure la panoràmica de La Sénia i voltants acompanyats de l’alumnat de 2n de Batxillerat.

A la tarda, han tingut la recepció oficial amb membres de l’Ajuntament i han realitzat una activitat de Geocatching (recerca d’informació i llocs d’interès dins la població de La Sénia amb l’ajuda del mòbil.)

DIMARTS 5 D’ABRIL

Viatge a Barcelona. En primer lloc han fet una visita guiada a la Sagrada Família. També han fet un recorregut per alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat: la Pedrera, la Catedral, la Plaça Sant Jaume, el Passeig de Gràcia i el Barri Gòtic.

DIMECRES 6 D’ABRIL

Durant el matí han fet diferents tallers per elaborar les plantilles i tints de la catifa que han de confeccionar a la plaça Església a la tarda. Després del pati han fet un recorregut per La Sénia per visitar el Molí la Vella, on han fet un taller d’elaboració de sabó i un altre per conèixer com es feien els pinzells. A la Cooperativa  han fet un taller sobre el procés d’obtenció de l’oli i el control de qualitat.

A la tarda han fet una catifa a la plaça de l’Església amb tot el material elaborat al matí. Per finalitzar l’acte hi ha hagut una desfilada amb els dolçainers i la banda per simular la processó del dia de Pallerols.

DIJOUS 7 D’ABRIL

Al matí han visitat el Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili. Allí han assistit a una conferència sobre l’«Art Efímer». A continuació, seguint amb la seua visita a Tortosa, han anat a la Catedral i a l’Escola d’Art.

En acabar, han visitat el Delta de l’Ebre i han fet un recorregut amb vaixell pel riu.

A la nit s’ha fet la festa de comiat al centre amb tot l’alumnat participant i les famílies.

DIVENDRES 8 D’ABRIL

Jornada de treball a l’institut. Tot l’alumnat i professorat que participa en el projecte ha contrastat i elaborat conclusions d’aquests dies de treball i convivència a La Sénia. Al final del matí s’ha concretat la línia de treball a seguir en la propera reunió i s’ha fet l’entrega de diplomes a tots els participants.

A la tarda, s’han realitzarat tallers de jocs (bitlles) i postres (pastissets) tradicionals.