A l’Institut Joan Coromines hem posat en marxa un projecte inclòs dins de la convocatòria del Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat 2020-2021 (POEFA). Aquest projecte, que rep el nom genèric de EL MÓN ÉS PLURAL. LES MILLORS ESCOLES TAMBÉ perquè es considera paral·lel a altres iniciatives de l’Institut per garantir l’èxit acadèmic d’alumnat amb dificultats. Té com a finalitats:

a) reduir i prevenir l’abandonament escolar.

b) oferir mecanismes per a millorar en la igualtat d’accés a una educació de qualitat per a tot l’alumnat del centre, i oferir els reforços escaients per assolir les competències bàsiques que afavoreixen l’èxit educatiu, la inclusió de l’alumnat més vulnerable i la cohesió de la comunitat educativa.

Així, com  a complement a altres iniciatives que ja s’estan duent a terme, el projecte es concreta en tallers d’habilitats personals, socials i emocionals de l’alumnat amb dificultats per tal d’aconseguir un centre compensador de les desigualtats i redistribuidor  de valors i cultura, basant-nos en el nostre capital humà, l’educació en el respecte, en la llibertat, la convivència i la interculturalitat.

“Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *