Comunicat famílies alarma sanitària

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, va prendre la decisió de tancar els centres educatius a partir del dia 13 de març i de moment no tenim data concreta de reincorporació a les aules.

Al llarg d’aquests dies els nostres alumnes han anat rebent online a través del seu correu electrònic corporatiu tot un seguit d’activitats per part dels tutors/res i professorat per tal de, en la mesura del possible, substituir les classes presencials.

Agraïm que des de casa l’alumnat pugui fer servir un ordinador amb connexió a internet per poder fer la feina acadèmica. Tot el professorat estarà a la seva disposició per orientar l’alumnat. Davant qualsevol dubte, poden utilitzar el correu corporatiu per posar-se en contacte amb el seu tutor/a o bé amb els seus professors i professores.

Aprofitem per saludar-vos atentament i us agraïm la vostra col·laboració.

L’Equip Directiu