Preinscripcions d’ESO i Batxillerat curs 2020-2021

Ateses les circumstàncies extraordinàries per la COVID-19, les preinscripcions als instituts  es faran telemàticament.

El tràmit es podrà fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar  el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

Adreça de correu electrònic del Joan Coromines: a8033882@xtec.cat

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ

ESO: del 13 al 22 de maig

BATXILLERAT: del 27 de maig al 3 de juny Batxillerat

PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ

• La sol·licitud de preinscripció s’ha de fer de forma telemàtica a l’adreça web. Per a les preinscricions a ensenyaments postobligatòris teniu la informació a l’enllaç.
  • Video Tutorial
  • Per a les famílies que no disposin de mitjans telemàtics, de connexió a Internet o tinguin altres impediments, s’han habilitat set Oficines de suport a la preinscripció on un equip de professionals ajudarà a les famílies a fer el procediment telemàtic de la preinscripció. Aquest servei funciona amb cita prèvia trucant al telèfon: 935511000 i l’horari d’atenció telefònica és de 9.00 h a 13.30 h. Les seves adreces són:
    • Ciutat Vella:- OME / Serveis Educatius de Ciutat Vella: Placeta del Pi, 2
    • Eixample:- Oficina d’atenció Consorci: C/ Roger de Llúria,1-3
    • Sants-Montjuïc: – Casa del Mig – Punt d’informació juvenil: C/ Muntadas,5
    • Gràcia-Horta: – Serveis educatius de Gràcia: C/ Mare de Déu de la Salut, 87
    • Nou Barris: – Oficina d’atenció ciutadana Zona Nord: C/ Costabona,3-5 – Seu del districte: Pl. Major de Nou Barris, 1
    • Sant Andreu: – OME / Serveis Educatius Sant Andreu: C/ Sant Adrià, 20 (Can Fabra)
    • Sant Martí: – Institut Rambla Prim: C/ Cristòbal de Moura,223
  • Si no són possibles els mitjans anteriors es pot acudir, entre el 19 i el 22 de maig, presencialment al centre educatiu que escolliu en primer lloc. És obligatori demanar cita prèvia. A partir del 13 de maig podeu trucar per demanar la cita al nº telèfon: 634288941 amb un dia d’antelació, en l’horari assignat entre les 9:00 i les 13:30 hores.

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL AMB SEGURETAT

En el cas que s’hagi optat per la presentació presencial, cal tenir en compte les següents normes:

• Preferiblement, ha de venir a fer les gestions 1 sola persona.
  • Cal portar la documentació per escanejar-la o fotocopiar-la. Si pot ser, emplenar la sol·licitud a casa.
  • Cal portar-se el propi bolígraf.
  • Es recomana portar mascareta i guants.
  • No han d’acudir al centre les persones d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

INFORMACIÓ D’INTERÈS

Servei d’assistència telefònica del Consorci d’Educació de Barcelona:

• Les famílies podran trucar al Consorci per disposar de suport telefònic en el cas de dubtes, problemes o dificultats en el moment de fer la tramitació telemàtica de la preinscripció al telèfon: 935511000, en horari d’atenció telefònica de 9.00 h a 13.30 h.

Enllaços on trobar informació actualitzada del Consorci referent al procés de preinscripció i matrícula:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *