Preinscripció i matrícula 2020-2021. Ensenyaments postobligatoris

Ja ha sortit la informació general sobre l’oferta d’estudis postobligatoris i de cicles de grau superior.

• Per a l’alumnat que acaba els estudis de 4t. ESO la publicació de l’oferta inicial de places del cicles de grau mitjà  serà el 29 de maig de 2020 i  el termini per presentar la sol·licitud serà del 2 al 8 de juny de 2020.
  • Pel que fa als cicles de grau superior la publicació de l’oferta inicial de places escolars serà el 5 de juny de 2020 i el termini per presentar la sol·licitud serà del 10 al 17 de juny de 2020.

Us adjuntem un fulletó amb la informació rellevant actualment disponible (calendari, orientacions de l’oferta educativa…) perquè pugueu decidir sobre com continuar la propera etapa formativa.

Fulletó Famílies Preinscripió postobligatoris

• A edubcn.cat, on trobareu tota la informació actualitzada. Com sabeu, el Saló de l’Ensenyament (previst el març) es va suspendre i tota la informació de l’oferta educativa la trobareu a través d’Internet a les pàgines web dels centres educatius, així com a la del propi Consorci d’Educació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *