Pla d’Obertura del Centre. Dilluns 8 de juny 2020

Benvolgudes famílies,

Desprès de pràcticament 3 mesos de tancament de l’Institut, reobrim el centre el proper dilluns 8 de juny. L’alumnat serà informat de l’obertura del Centre a través del seu correu corporatiu. El curs 2019-2020, acabarà en format telemàtic el 19 de juny i, amb l’obertura del centre es planteja durant aquest període, un triple objectiu:

1. El suport lectiu i d’orientació, fent especial èmfasi en els finals d’etapa educativa que suposa una titulació (4t ESO, 2n de Batxillerat).
  2. L’acompanyament tutorial i emocional de l’alumnat.
  3. Facilitar la planificació dels diferents escenaris del curs 2020-2021 en cada centre, tot incidint en el treball organitzatiu del retorn.

Les famílies o persones tutores hauran de presentar el primer dia de retorn al centre educatiu una DECLARACIÓ RESPONSABLE, que lliuraran a consergeria, per la qual els seus fills o filles compleixen els requisits per assistir al centre educatiu.

També han d’informar al centre educatiu de l’aparició de qualsevol cas de COVID-19 en l’entorn familiar i mantenir un contacte estret amb el centre educatiu davant de qualsevol incidència. Les famílies vigilaran diàriament l’estat de salut dels seus fills i filles prenent-los la temperatura abans de sortir de casa per anar al centre educatiu. En el cas que el fill o filla tingui febre o presenti algun dels símptomes compatibles amb la COVID-19, no podrà assistir al centre. Finalment, cal remarcar, que el retorn al centre per part de l’alumnat és voluntari.

L’Alumnat que està previst que assisteixi al centre és:

• Alumnat 2n de Batxillerat: per preparar proves PAU sense deixar de banda les tasques de preparació telemàtiques que l professorat continuarà fent.
  • Alumnat 2n de batxillerat per a la preparació de les proves extraordinàries.
  • Alumnat de 4t de l’ESO que vingui a realitzar activitats d’orientació. A
    demanda.
  • Atenció individualitzades per fer acompanyament educatiu personalitzat:
    un/una tutor/a i alumne. A demanda.

La benvinguda dels alumnes es farà de manera esglaonada.  Aquesta és la previsió pels dos primers dies:

Dia Hora Curs Grup Aula
Dilluns  8 juny 10.00 h. 2n Batxillerat A 0.5
Dilluns  8 juny 10.30 h. 2n Batxillerat B 0.6
Dimarts 9 juny 11.00 h. 4t ESO 41 1.10
Dimarts 9 juny 11.30 h. 4t ESO 43 1.12

Rebeu una cordial salutació

L’ Equip Directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *