Colònies en anglès gratuïtes per 2n. d’ESO

Els alumnes de 2n. ESO  del Institut Joan Coromines del curs 2019-20 gaudiran d’una beca atorgada pel Fons Social Europeu. Aquesta beca consisteix en unes estades d’immersió lingüística en llengua anglesa.

Es tracta d’una acció d’extensió educativa que contribueix a la millora de la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat. També de les seves habilitats socials i relacionals, atès que permet posar en pràctica valors i actituds essencials per a la convivència com el respecte als companys, a la diversitat i el sentit de la responsabilitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *