Bones Festes !!

L’institut Isaac Albéniz us desitja molt bones Festes i una bona entrada d’any.
Clica al títol per veure les Nadales que han fet els alumnes

Licitació del contracte de neteja

Es comunica a les empreses que participen en la licitació del contracte de neteja del centre Ins. Isaac Albéniz de Badalona, que el proper dia 12 de desembre de 2017 a les 9:15 del matí es procedirà a l’obertura del sobre C.

Visita a la central de cicle combinat

El nostre alumnat de primer de batxillerat tecnològic va visitar la central elèctrica de cicle combinat del Besòs la setmana passada. L’objectiu d’aquesta visita era entendre els processos de generació, transformació i distribució de l’electricitat que consumim.
Aquí teniu una foto d’aquesta visita:

Reunió viatge a Londres

Benvolgudes famílies,
tal i com ja us hem comunicat via SMS, la reunió que havia prevista per aquest dijous 30 ha estat postposada. En breu rebreu una circular amb els detalls per aquesta reunió en principi prevista per al proper mes de gener.

Proves pilotatge 1r ESO

Benvolgudes famílies,
us comuniquem que el proper dijous 16 de novembre tindran lloc les proves pilot de l’avaluació de sisè de primària a tot el nostre alumnat de primer curs d’ESO.
Els alumnes s’examinaran de dues de els quatre competències que poden ser avaluades: llengua castellana, llengua… Llegeix més»