Avís !!!

Per tasques de  manteniment entre el 3 i el 7 de juliol aquesta pàgina pot estar inactiva.
Disculpeu les molèsties.

Preinscripció als CFGM

Us volem recordar que la preinscripció als CFGM serà del 2 al 8 de juny.
Us adjuntem uns links que poden ser d’utilitat per a vosaltres i pels vostres alumnes a l’hora de fer la preinscripció a Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM):
– Podeu clicar a… Llegeix més»

Batxillerat a l’INS Isaac Albéniz (preinscripcions i informació)

Les modalitats de batxillerat a l’INS Isaac Albéniz de Badalona pel curs 2020-21 són:

• Científic-Tecnològic
  • Humanísctic-Social
  • Artístic (musical)

Preinscripció telemàtica (del 27-5-20 al 3-06-20)
Empleneu la sol·licitud de preinscripció a l’enllaç http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/batxillerat/ i envieu el resguard al correu electrònic següent amb la documentació requerida fotografiada o… Llegeix més»

Reserva de plaça curs 2020-21

Tot l’alumnat de l’institut matriculat al curs 2019-20, té la plaça reservada per al proper curs 2020-2021. Ja us avisarem de quins dies heu de fer la matrícula i com funcionarà el procediment.

Oferta inicial del centre

En aquest enllaç podeu consultar el número total de places que oferta l’institut ISaac Albéniz per als diferents nivells d’ESO. Tingueu present que el nostre codi és 08001431.

3r Trimestre

Benvolgudes famílies,
Com ja sabreu, comencem el tercer trimestre avui dia 14 i de manera telemàtica. Per tal de facilitar l’accés a les feines per part de tot l’alumnat, a més del mail dels tutors, anirem penjant setmanalment aquí les feines a fer per a cadascun… Llegeix més»