Informació sobre la vaga del 21-2-19

Benvolgudes famílies,
Els informem que demà dijous 21 de febrer hi ha convocada, per diferents sindicats, una vaga general adreçada a tots els treballadors/es dins l’àmbit territorial de Catalunya.
Part del professorat de l’institut ha decidit adherir-s’hi, per la qual cosa els comuniquem que el centre romandrà… Llegeix més»

Nou sistema d’avaluació competencial a l’ESO

Benvolgudes famílies,
Us compartim un document important sobre el nou sistema d’avaluació competencial a l’ESO que afecta els vostres fills i filles.
Es tracta d’un resum dels aspectes més rellevants de la normativa actual i que és important que tingueu present, ja que, tal i com indica… Llegeix més»

Tutoria entre iguals

Tutoria Entre Iguals (TEI)
Aquest passat divendres 25 de gener, l’alumnat de 1 i 4 d’ESO va fer la seva segona sessió conjunta de TEI. Els grans van preparar i dirigir jocs tradicionals i una recerca del tresor per als petits de l’institut.

Imatges… Llegeix més»

Remise des diplômes du DELF

Mardi 22 janvier, la remise des diplômes du DELF scolaire a eu lieu à l’Insitut Français de Barcelone. Monsieur Cyril Piquemal, Consul Général de France à Barcelone, nous a remis les 19 diplômes: 4 diplômes du DELF A2, les 14 diplômes du DELF B1 et… Llegeix més»

A taste of Scottish culture