Jornada de portes obertes ESO

El proper dimecres 4 de març de 17 a 20 hores tindrà lloc la jornada de portes obertes de l’ESO al nostre institut. És una bona oportunitat per a les famílies per conèixer el nostre caràcter propi, el nostre projecte educatiu, les instal·lacions i part… Llegeix més»

Viatge a Berlín 2020

Presentació del viatge a Berlín de 1r de Batxillerat
Novetats importants respecte a la reunió de famílies del dia 12 de febrer:

• L’hora de trobada a l’institut per anar cap a l’aeroport el dia 10 de març a les 07:50, puntuals.
  • El dilluns 9 de març sí que… Llegeix més»

Cantata UAP 2020

L’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre ha participat en la cantata UAP 2020.”Fe ,raó i ciència”.Galileo Galilei.
Projecte col·laboratiu entre el centres de secundària i conservatori de la nostra ciutat.

Aquest any la cantata gira al voltant de Galileo Galilei i el seu model astronòmic que… Llegeix més»

Les Escoles ens visiten … Salvador Espriu

El passat dimecres 5 de febrer vam rebre la visita de l’escola Salvador Espriu al nostre institut. Van visitar diferents aules específiques del centre i també van participar d’algunes activitats com ara un exercici d’Educació Física, dos experiments de Física i una pràctica de Tecnologia.… Llegeix més»

Visita d’alumnes de l’escola de Bufalà

Avui dimecres 29 de gener hem rebut la visita de l’alumnat de 6è de l’escola Bufalà. Forma part dels passos previs a la tria d’instituts que les famílies de les escoles adscrites hauran de fer a finals de març.
Han visitat espais, parlat i jugat amb… Llegeix més»