Conte de Nadal

Aquest vídeo és un conte infantil actual, entranyable i amb una gran dosi d’il·lusió, que han creat tres alumnes de l’institut, de 2n de Batxillerat: l’Ariadna Lorenzo, la Júlia Martínez i la Lucía Nieto. L’han fet per compensar les hores que restaven a l’escola infantil… Llegeix més»

Horari de Batxillerat de gener i febrer

Els alumnes de 1r i 2n continuaran assistint al centre de manera alternada, quan vinguin els alumnes de 1r de batxillerat els alumnes de 2n teletreballaran des de casa i quan vingui en de 2n de batxillerat, els de 1r de batxillerat teletreballaran des de… Llegeix més»

Sortida 2n ESO

El dia 17 de desembre els i les alumnes de 2n d’ESO van gaudir de l’entorn de la vall De Betlem, des del mirador de la Creu de Montigalà, tot realitzant una cursa d’orientació per acomiadar el trimestre.

Horari dia 21 de desembre

Horari del darrer dia de classe del 2020 dilluns 21 de desembre

• 09:00              Lliurament de notes 1r i 2n d’ESO.
  • 09:00 – 10:00 Resolució incidències 1r i 2n ESO.
  • 10:00              Lliurament de notes 3r i 4t d’ESO
  • 10:00 – 11:00  Resolució d’incidències 3r i 4t… Llegeix més»

Nou marc horari del batxillerat

Les darreres instruccions del departament d’Ensenyament, per disminuir el contagi del Covid, és reduir la presencialitat de l’alumnat de batxillerat.
El nostre centre ha optat per l’assistència al centre un dia si i el següent no successivament, de manera alternada. El grup sencer assistirà a classe… Llegeix més»