Sortida a Tarragona

El dia 30 d’octubre l’alumnat de Clàssiques, de 4t d’ESO a 2n de batxillerat, vam fer una visita a la Tarragona romana. Com a guies excepcionals vam tenir els nois i noies de 1r i 2n de batxillerat, que ens van explicar un munt de… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

Benvolguts/des.
us comuniquem que el proper dimarts 5 de novembre quedaran oficialment convocades les eleccions al consell escolar del nostre centre.
Enguany s’han de renovar 8 membres: 3 representants del professorat, tres de l’alumnat, un del PAS i un altre de les famílies.
Podeu consultar el calendari de… Llegeix més»

Entrenament Rugbi

Alumnes de 3r d’ESO s’entrenen amb jugadors de l’equip de Rugbi de Badalona per al torneig que faran dimecres 12 de desembre a les pistes Paco Àguila de Badalona. Competiran amb alumnes del Pompeu Fabra i de La Llauna.

Premi al Treball de Recerca

El treball de recerca realitzat al curs 2017-18 Eficàcia dels antibiòtics sota diferents condicions de l’alumna Marina Habas ha obtingut el primer premi de la modalitat científica-tecnològica del concurs Eidea.
Els premis van ser lliurats dijous 18 d’octubre a la sala d’actes de l’escola Hamelin-Laie International… Llegeix més»

PROJECTE DE TUTORIA ENTRE IGUALS

El passat divendres 5 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO i de 4t d’ESO va fer una activitat conjunta a l’hora de tutoria. Es tracta d’una primera sessió entre aquests dos nivells que s’ubica dins del projecte de centre anomenat Tutoria Entre Iguals (TEI).

Aquest projecte proposa… Llegeix més»