Horari de Batxillerat. Novetats per a 2n de batxillerat!

A partir del 12 d’abril, amb el vist i plau d’Inspecció,  l’alumnat de 2n de batxillerat ja farà ‘totes’ les classes al centre. Els/les alumnes de primer de batxillerat continuaran fent classes presencials i telemàtiques de manera rotativa tal com indica el calendari.

Taller de l’Escola del Mar

L’escola del Mar de Badalona ha vingut a l’institut a fer un taller per a l’alumnat de biologia de 2n de batxillerat: Variacions estacionals a la Mediterrània.
Hem fet una simulació d’allò que passa al nostre mar al llarg de l’any en termes de temperatura, llum… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes. Curs 2021-22

Benvolgudes famílies,
Ja tenim la primavera a tocar i això vol dir que arriba la Jornada de Portes Obertes del nostre institut. Com ja us podreu imaginar aquest any ens hem vist obligats a canviar-ne l’organització per la situació de pandèmia que estem vivint i per… Llegeix més»