MERCAT DE LLIBRES DE TEXT DE SEGONA MÀ 2018

Benvolgudes famílies,

Us informem que entre l’AMPA i l’institut, s’està organitzant, com en el curs anterior, un mercat de llibres de text de segona mà.El funcionament d’aquest mercat serà gestionat per un grup d’alumnes de batxillerat i suposarà la recollida de llibres que l’alumnat hagi fet servir durant el curs i estiguin en bon estat.

• Inscripció d’alumnes voluntaris de batxillerat per a la gestió del mercat de segona mà : Fins el 11 de juny.
    • Els alumnes interessats, inclosos els que ja ho han comunicat, han de contestar aquest correu a l’AMPA indicant el seu nom i telèfon de contacte.
  • Recollida de llibres:
    • 30/06/18 (Dissabte) – De 08:00 a 14:00
    • 02/07/18 (Dilluns) – De 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00

Els llibres es deixaran en dipòsit per a la seva revisió i es lliurarà als seus propietaris un resguard identificant el llibre per poder cobrar el preu establert o retornar-lo si finalment no es pot vendre.

• Tots els llibres seran revisats i no s’acceptaran aquells que tinguin els exercicis fets ni pàgines escrites amb anotacions diverses.
  •  Venda de llibres:
    • 06/07/18 (Divendres) – De 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00
    • 07/07/18 (Dissabte) – De 08:00 a 14:00

Es posaran a la venda els llibres que hagin passat la revisió. El lloc on es farà aquest mercat serà al gimnàs de l’institut.

• Pagament dels llibres venuts als anteriors propietaris, retorn dels no venuts i devolució dels que no hagin superat la revisió per no estar en bon estat. Ho comunicarem al més aviat possible.
  • El preu de compra/venda serà aproximadament del 50% del preu de venda al públic i es descomptarà un petit percentatge en concepte de despeses de gestió, per a l’alumnat que hagi treballat en aquest mercat.