VI Cursa Solidària de l’Institut Forat del vent

Aquest mes de desembre s’ha dut a terme la VI Cursa Solidària de l’Institut Forat del Vent i, com ja va sent habitual, el nostre institut hi ha tornat a participar.

Com sempre la participació és el més important, però, a més a més, s’han obtingut molts bons resultats tan pel que fa als alumnes com pel professorat que s’hi han implicat.

• A Batxillerat tres alumnes van fer el podium: l’Aroa, la Berta i l’Alejandra.

• El Xavi Bigas ha resultat campió de 3r i 4t d’ESO.

• I la Cati i el Xavi Carvajal han estat els campions dels adults i professors en categoria femenina i masculina respectivament.

Val la pena ressaltar la gran participació i el bon ambient viscut durant tota la cursa.

Moltes gràcies i fins a la propera edició.