Premis Marcela 2024

El dimecres 15 de maig de 2024, a les 19.00 hores  a l’Ateneu de Cerdanyola del Vallès s’ha dut a terme la festa dels premis Marcela que organitza l’Institut Gorgs a l’Ateneu de Cerdanyola del Vallès. Aquest acte anava adreçat a la comunitat educativa del Gorgs i de Cerdanyola del Vallès, les diferents entitats locals i culturals del municipi i al Departament d’Educació.

Enguany hem gaudit de la col·laboració establerta amb l’Agrupació Foto-Cine Cerdanyola-Ripollet (AFOCER) i també s’ha tornat a comptar amb la col·laboració de l’Escola Municipal de Música Aulos.

Els premis intenten apropar el nostre alumnat de l’ESO a les entitats culturals de la ciutat, fomentant activitats literàries i artístiques vinculades directament amb la fotografia. Hi ha hagut concursos fotogràfics i literaris utilitzant les diferents llengües que els alumnes aprenen al nostre centre. Tot això per nivells i uns resultats finals de gran qualitat. A continuació podeu veure algunes fotografies de l’acte.

Les fotografies guanyadores s’exposaran a l’Espai Elisa Arimany (al costat de la biblioteca Central de Cerdanyola) a partir del dimarts dia 21 de maig i fins el 15 de juny. Us hi esperem a tots i totes!

Moltes gracies a tothom per la seva participació i treball que l’any que ve haurà de ser encara molt millor, ja que el nostre institut celebrarà els 30 anys.

Jordi Abancó