Notificació vaga d’estudiants

L’alumnat de 3r d’ESO a 2n de batxillerat ha decidit majoritàriament fer seguiment de la vaga de dijous 28 de setembre convocada per diversos sindicats d’estudiants.
La direcció del centre ha fet arribar un comunicat a les famílies per informar-les i a l’hora de gestionar l’absència al centre es seguiran les normes aprovades pel Consell Escolar de data 22 de febrer de 2017.
Recordeu que la vaga és un dret adquirit pels estudiants de secundària i està reconeguda en les normatives vigents. Des de l’equip directiu podem constatar que aquest dret sovint es confon amb
un dia festiu. Per aquesta raó, demanem a les famílies que reflexioneu amb els vostres fills i filles sobre l’ús que es pot fer d’una jornada de vaga.
Per acabar, i davant la incertesa que suposa poder saber quin seguiment real tindrà aquesta convocatòria per part de l’alumnat, us demanem que per conèixer si el vostre fill o filla ha assistit o
no al centre, fins que no tinguem operatiu el control d’assistència habitual amb el programa GESTIN, podeu posar-vos en contacte amb el tutor o tutora de grup.