L’AMPA ha creat el 1r Mercat de llibres de text de segona mà de l’institut

A partir de dijous 22 comença el I Mercat de llibres de 2a mà gestionat per un grup d’alumnes de batxillerat.

1. Vull vendre llibres!
  • Abans de portar els vostres llibres al mercat esborreu totes les possibles anotacions a les seves pàgines. Els llibres han d’estar en bon estat i coincidir amb l’ISBN que hem publicat a la web.
  • Les encarregades revisaran els llibres abans de donar-vos el resguard. (ISBN correcte, fulls en bon estat, sense guixots ni exercicis fets, etc).
  • En cas d’estar escrits o resolts els seus exercicis, podrien no ser acceptats.

2. Quan puc guanyar o quant costa el llibre?
  • El preu de compra/venda serà aproximadament del 50% del preu de venda al públic i es descomptarà un petit percentatge en concepte de despeses de gestió, per a l’alumnat que hagi treballat en aquest mercat.
  • En el resguard estan anotats els preus de cada llibre.

3. Quan i on es fa el Mercat de 2a mà?
calendari venta de llibres
Recollida de llibres: 22, 23, 26, 27 i 28 de juny de 10.00 a 12.00 hores.

Lloc: Aula de Tecnologia planta baixa

Els llibres es deixaran en dipòsit per a la seva revisió i es lliurarà als seus propietaris un resguard identificant el llibre per poder cobrar el preu establert o retornar-lo si finalment no es pot vendre.

Tots els llibres seran revisats i no s’acceptaran aquells que no compleixin els requisits

Venda de llibres: Dissabte 1 de juliol a partir de les 9.00.

Lloc: Gimnàs de l’institut.

Es posaran a la venda els llibres que hagin passat la revisió, afanyeu-vos i compreu els llibres del curs vinent!

Pagament i retorn: Dimarts 4 i dimecres 5 de juliol.

Pagament dels llibres venuts als anteriors propietaris

Retorn dels no venuts i devolució dels que no hagin superat la revisió per no estar en bon estat.

Us recordem que Iddink té programada la recollida dels seus llibres el 4 de juliol de 9.30 a 14.00 h. Cap dels llibres que s’han gestionat com a EcoBook i són propietat d’Iddink pot utilitzar-se en la compra/venda del mercat de llibres de text de segona mà.