Cursa solidària del Forat del Vent

cartell_cursa2016El proper dimecres 21, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat participarà per segon any consecutiu a la 3a Cursa solidària de l’Institut Forat del Vent.

La participació en aquesta cursa, a la qual ens han convidat com a la resta d’instituts de Cerdanyola, suposa que per fer la inscripció, els participants han de portar algun producte d’alimentació que després es fa arribar al Banc dels aliments.
Encara no ens han dit si podran passar a recollir aquests aliments per tots els instituts o aniran a recollir-los només al Forat. Ja n’informarem.
Per al nostre alumnat el programa del dia 21 serà el següent:
  • 8.00 – 9.00 h classe segons horari habitual de cada grup.
  • 9.00 trobada i control d’assistència dels participants i sortida cap a l’institut Forat del Vent. En arribar a l’Institut Forat del Vent, s’ha de demanar un espai on poder deixar jaquetes, motxilles…
  • 10.00 – 10:15 h començarà la concentració/escalfament a les pistes i lliurament de dorsals.
  • 10:30 es donarà la sortida de la cursa llarga que és en la que participa el nostre alumnat
  • En acabar la cursa hi ha xocolatada i a les 11:45 repartiment dels premis.
  • Finalment l’alumnat podrà marxar a casa pel seu compte des de l’Institut Forat del Vent.