Castaween 2023

Aquest divendres dia 27 d’octubre hem celebrat el Castaween al nostre centre.

A primera hora del matí els alumnes que han volgut participar en el concurs de carbasses decorades les han portat al centre i després, amb la resta de companys i companyes de classe, han decorat la porta de l’aula per participar en el concurs d’ornamentació de Halloween.

A continuació podeu veure una mostra d’algunes carbasses que han participat en el concurs.

Aquí teniu unes imatges de com han quedat les portes de les diferents aules que hi han participat.

Una vegada fet això hem celebrat una xocolatada amb melindros al pati on tot l’alumnat ha pogut celebrar conjuntament aquesta festa.

Després d’esmorzar els alumnes de primer i segon d’ESO han sortit a fer una sortida per Parc de Collserola recorrent dos itineraris diferents on s’han fet activitats de coneixement i cohesió de grup.

Aquestes imatges es corresponen a la sortida de 1r d’ESO d’uns vuit o nou quilòmetres aproximadament per la zona del Parc i la tornada ja pel riu i carrers de Cerdanyola.