Campus Ítaca 2017

Dimarts 4 de juliol va tenir lloc l’acte de cloenda del primer torn del Campus Ítaca en  què aquest any han participat un total de set alumnes de 3r d’ESO del nostre centre.
El Campús Ítaca ha celebrat aquest any la seva catorzena edició amb un programa d’activitats pedagògiques i lúdiques que tenen com a objectiu incentivar l’alumnat d’ESO a continuar la seva formació un cop finalitzada l’etapa obligatòria.
En l’acte de cloenda es van presentar a les famílies i centres, les activitats que l’alumnat, organitzat en forma d’equips de treball, va realitzar durant la seva estada del 26 de juny al 4 de juliol.

Més informació.

Campus Ítaca 2017