Sant Jordi 2020

Aquest any ha estat complicat però els Departaments de Llengua Catalana i de Llengua Castellana s’han pogut organitzar per poder gaudir del seu tradicional Sant Jordi. Us volem agrair la gran participació de l’alumnat.

Voleu saber quines són les persones guanyadores? Les millors versions dels contes tradicionals per cursos?

Aquí podeu veure les persones guanyadores d’aquesta edició en Llengua Catalana i aquí els de Llengua Castellana.

Premis Català

Premios Castellano

Enhorabona a tots els premiats.

El centre vol potenciar el comerç de la nostra ciutat, així que els premis són uns vals de 20 euros per bescanviar a la Llibreria Èfora del Passeig Cordelles. Cada edició del certamen col·laborarem amb una llibreria familiar de Cerdanyola. Així doncs, quan tornem als carrers podreu anar-hi a escollir el vostre llibre preferit i la Nieves us atendrà amb moltes ganes.

Aquí us deixem un vídeo de l’Addaia Ferrès Tudurí i un poema de Salvador Espriu.

Ara ja podeu sentir, amb la veu dels guanyadors i les guanyadores, els contes seleccionats.

Cliqueu en els següents enllaços i els podreu veure:

1r ESO Català 2º ESO Castellano
2n ESO Català 4º ESO Castellano
4t ESO Català Bachillerato Castellano

Esperem que hagueu gaudit molt d’aquest dia.

Professorat de català i castellà