Sant Jordi 2019

Aquest dimarts, diada de Sant Jordi, hem tornat a reprendre les classes després de les vacances de Setmana Santa. Durant les dues primeres hores s’ha dut a terme l’activitat docent habitual, però a partir de les 10 hi ha hagut la tradicional xocolata amb xurros organitzada per l’AMPA i el concurs de coets organitzat pels alumnes de tecnologia de Batxillerat.

Una cop finalitzades aquestes activitats s’ha entrat al pavelló on els alumnes de quart han presentat la cerimònia de lliurament de premis del concurs de coets, fotografia matemàtica, la lliga de pati i les diverses activitats literàries organitzades pel departament de llengües en les quals va participar l’alumnat del centre. Tot això amenitzat amb diverses coreografies, actuacions musicals i el sentit de l’humor dels mestres de cerimònia.