HP Code Wars BCN

Aquest dissabte s’ha celebrat el concurs de HP Code Wars on alumnes de Secundària i Batxillerat han treballat de valent programant codis per aconseguir resoldre els problemes plantejats. La competició va durar tres hores, però l’esdeveniment complet va ser de 9 a 17h. Els alumnes participants ho fan sempre formant equips de tres persones. Els dos equips que van participar pel nostre centre estaven formats per un alumne de Batxillerat i dues alumnes de 4t d’ESO.

L’HP CodeWars és una competició de programació que busca fomentar l’interès dels joves de 3r d’ESO fins a 2n de Batxillerat o graus mitjans per les vocacions científiques i tècniques, o STEM per les seves sigles en anglès. Aquesta competició té lloc a les instal·lacions d’HP a Sant Cugat. La del 2018 ja serà la quarta edició d’un esdeveniment que no ha fet més que créixer.

Per participar-hi no fa falta tenir grans coneixements de codi: simplement, ganes de passar-ho molt bé i de seguir aprenent! Cal tenir en compte que l’esdeveniment es celebra en anglès, idioma oficial de la companyia i del centre a Sant Cugat del Vallès.

L’equip guanyador, a més a més d’endur-se premis, també guanyarà un viatge per participar al HP CodeWars de Houston, als EUA.

Per a més informació disposeu de la web oficial: http://www.hpcodewarsbcn.com/

Feu una ullada al vídeo de la competició de l’any passat: www.youtube.com/watch?v=NH85Nu6cGOY

Aquí teniu el seguiment de la jornada al twitter del centre: