XXIII concurs de Sant Jordi 2018

BASES

1. Participants: Podrà participar en el Concurs Literari TOT L’ALUMNAT MATRICULAT A L’INSTITUT GORGS.

2. Modalitat: Microrelats de no més de 100 paraules.

(S’acceptaran altres modalitats sempre que hagin estat treballades amb el professorat de llengües a l’aula)

3. Idioma: Els treballs poden ser en LLENGUA CATALANA i/o en LLENGUA CASTELLANA.

4. Categories: Hi haurà CINC categories:

• PRIMER d’ESO
  • SEGON d’ESO
  • TERCER d’ESO
  • QUART d’ESO
  • BATXILLERAT

5.Temàtica: El jurat acceptarà i valorarà treballs que responguin a qualsevol temàtica sempre que s’ajusti a la modalitat demanada.

6. Jurat: El jurat estarà constituït per professorat i alumnat de l’Institut Gorgs.

7. Presentació:

TÍTOL DEL TREBALL

PSEUDÒNIM DEL CONCURSANT (NOM FIGURAT)*

CURS *(EN CAP CAS NO S’HA DE FER CONSTAR EL NOM REAL DEL PARTICIPANT)

8. Lliurament dels treballs: Es lliuraran al professorat de Llengua catalana i Llengua castellana.

9. Premis: El jurat atorgarà un premi per a cadascuna de les categories de participants. Si s’escau, es podran concedir alguns accèssits honorífics als treballs que en siguin mereixedors. Igualment, els premis podran ser declarats deserts.  Els premis consistiran en vals per a l’adquisició de llibres o material escolar. En cap cas els vals no podran ser bescanviats pel seu import en metàl·lic.

10. Data límit de lliurament: divendres 6 d’abril de 2018.

11.Lliurament de premis: Els noms del guanyadors es donaran a conèixer durant la cerimònia de lliurament de premis que tindrà lloc el dia 23 d’abril.

12.Publicació: Els treballs guanyadors es publicaran a la pàgina web del centre.

DEPARTAMENT DE LLENGÜES (MARÇ 2018)