La Marató de TV3 al centre

El divendres 16  una de les col·laboradores de la fundació de la Marató de TV3 vindrà a fer la xerrada de sensibilització al centre als alumnes de 3r d’ESO i de 1r i 2n de batxillerat científic. Enguany La Marató tracta l’ictus i les… Llegeix més»

Auditoria interna

Des de la Comissió energètica del centre ens envien aquest comunicat:

Durant uns dies, alguns alumnes de 1r ESO passaran per les aules, amb la sana intenció d’anotar les temperatures a les quals estem sotmesos mentre treballem.

Estan entrenats per ser discrets i, en principi, la seva… Llegeix més»

WisibiGorgs: Concurs Wisibilízalas

WisibiGorgs: En aquesta web s’exposaran els articles fets pels alumnes de l’Institut Gorgs de Cerdanyola del Vallès, Barcelona. Aquests articles s’han escrit específicament per al concurs Wisibilízalas, l’objectiu del qual és lluitar contra els estereotips que associen el treball en ciència en general, i en tecnologia en particular, amb el gènere masculí.… Llegeix més»