L’Art de l’Eugeni ens mou!!

El 9 de març l’alumnat d’Estudis Artístics de l’Eugeni d’Ors va participar en l’espectacle “L’ART ENS MOU”. Els Batxillerats d’Arts Plàstiques, els Batxillerats d’Arts Escèniques i el CFGS de Tècniques d’Actuació Teatral es van reunir per a celebrar l’Art i la Cultura al Teatre Blas Infante de Badalona.

A l’entrada del teatre els alumnes de 2n de Batxillerat Plàstic feien una Mostra de Còmic Art i Retrats, coordinat per Toni Nieto. També van presentar un vídeo amb el treball de Cultura Audiovisual.

Damunt de l’escenari hi va haver més de 7 actuacions, de teatre, música i moviment.  La presentació de l’espectacle va anar a càrrec de l’alumnat de 2n del CFGS TAT introduïnt les diferents actuacions amb humor i complicitat, acompanyant els espectadors en els moment d’interacció, com en la realització photocall amb el públic i un sorteig d’un patinet. Coordinat per Berta Errando, professora d’Interpretació i Coordinadora del Cicle Formatiu.

L’alumnat de 1r de Batxillerat d’Arts Escèniques, coordinat pels professors de Música i Arts Escèniques Víctor Domínguez i Rosa Mascarell, van representar una escena de la pel.lícula “Barcelona nit d’Hivern” de Dani de la Orden.

Després vam gaudir de l’actuació musical de l’alumnat de 1r de CFGS TAT que van cantar “Viva la vida” de Coldplay, coordinat per Xènia Reguant, professora de Tècniques de Veu i d’Interpretació.

Tot seguit, l’alumnat de 2n de Batxillerat d’Arts Escèniques van representar una escena “S’ho mereixien” del musical Chicago.

Els alumnes de 1r de Batxillerat d’Arts Escèniques, amb el professor de Cor i Tècnica Vocal, Marc Segura, van cantar dues cançons: “Falling in love” de Ray Charles i “Ho tenim tot” de Joan Dausà.

I per últim, per acabar amb l’energia ben amunt, l’alumnat de 1r de CFGS TAT va presentar la peça de moviment “Play de move” creada per Esther Luengo, professora de Cos i Moviment.

Va ser tota una mostra del treball en equip, la dedicació i el talent dels estudis artístics del nostre institut!!!