Col·laboració d’aprenentatge entre l’alumnat PFI sanitat i l’alumnat de 2n del CFGS tècniques d’actuació teatral

L’alumnat de tots dos grups ha realitzat un exercici de role-playing on han escenificat diverses actuacions dintre d’un centre sanitari amb diferents pacients i usuaris/àries. Gràcies a aquest taller pràctic l’alumnat del PFI sanitat ha executat les mobilitzacions, el trasllat i l’atenció dels usuaris/àries i/o pacients garantint la integritat i seguretat dels mateixos. D’altra banda l’alumnat del CFGS en tècniques d’actuació teatral ha posat en pràctica les tècniques d’interpretació, de moviment i vocals per actuar i caracteritzar diferents rols.

Felicitacions i molt bona feina  als dos grups.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *