ASSISTIM A LA PRÈVIA DE L’OBRA POLÈMICA(s)

El dia 15 de setembre  l’alumnat de 1r i 2n del CFGS de tècniques d’actuació teatral van assistir a la prèvia de l’obra POLÈMICA(s) de la companyia Minervas al teatre de la Farinera del Clot.

Aquesta obra és una comèdia en tres actes on es presenten diferents formes d’entendre el món de tres dones que reivindiquen el seu dret a ser escoltades i a equivocar-se
Aquesta obra està dirigida per Berta Errando (@berta_errando), una de les professores d’interpretació del cicle de teatre.
Va ser una experiència molt especial i formativa per tot l’alumnat. Desitgem que l’obra cultivi molts èxits.