ACTIVITAT DE CINEMA. 2n BATXILLERAT ESCÈNIC

El passat 23 d’abril, en el marc d’activitats per celebrar el dia de Sant Jordi, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat escènic va realitzar una activitat conjunta i compartida. A la sala d’actes de l’institut l’alumnat de 2n de batxillerat escènic va ensenyar a l’alumnat de 1r les escenes i els tràilers que han realitzat en el marc de la matèria de Creació de Personatges.

L’alumnat de 1r va fer de jurat i un cop vistos tots els vídeos va votar els següents premis: millor actriu còmica i dramàtica, millor actor còmic i dramàtic, millor tràiler i millor escena.

En finalitzar la visualització dels treballs audiovisuals, l’alumnat va dirigir-se a l’aula escènica de l’institut on va tenir lloc la cerimònia de premis entre altres activitats lúdiques. Va ser una jornada molt bonica i agradable tant per l’alumnat com pel professorat.

Georgina