XI MARATÓ DE RÀDIO A BADALONA

El passat divendres, 28 de maig, els alumnes de l’institut van participat a la “XI Marató de Ràdio” de Badalona.

Van fer un “Podcast” format per dos contes molt especials a càrrec de 1r d’ESO A on apareixia una visió alternativa de la llegenda de Sant Jordi, una anàlisi literària de la novel·la Dràcula per part de 2n d’ESO C i, per últim, els alumnes de 2n d’ESO A van debatre sobre el tema més actual: el coronavirus.

Per altra banda vam comptar amb la col·laboració de la Glòria, el Yoseph, la Fàtima, el Carlos, el Ner i el Xavi que han fet de conductors de tota la marató, realitzant, d’una manera molt professional, les tasques de presentadores i presentadors.

Al vídeo de Youtube només veureu la nostra emissió “Entre llibres i tertúlies” que va tenir lloc entre les 9:00 i les 9:15 hores, però si voleu escoltar la Marató sencera ho podeu fer en aquest enllaç http://ja.cat/maratoradio.