INTERCANVI SENSE VOLAR

Avui hem iniciat una experiència nova amb el grup de 4t C. Es tracta d’un intercanvi entre centres ben diferents, en aquest cas entre l’Institut Eugeni d’Ors de Badalona i l’Institut Costa i LLobera situat a Sarrià.

Ricardo ha estat el primer en realitzar aquesta experiència, ha visitat les instal·lacions de l’Institut-escola Costa i LLobera i ha compartit amb dos grups de quart d’ESO el seu testimoni personal. Ha explicat com és el seu dia a dia al barri de sant Roc, quines són les seves motivacions, inquietuds i desitjos. L’alumnat del IE Costa i Llobera ha quedat impressionat amb el seu testimoni i s’han quedat amb ganes de conèixer de prop el barri de Sant Roc i el nostre institut. Em consta que el Ricardo s’ha sentit molt ben acollit, gràcies Costa. Sens dubte ha estat una experiència colpidora, gràcies Ricardo.