Trimestre 2 tancat

Us volem comunicar que durant aquestes dues setmanes, el professorat hem estat fet avaluacions de forma telemàtica per tancar el segon trimestre tant al nivell d’ESO com de Batxillerat.

L’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat ja ha rebut els seus butlletins de notes, per que sàpiguen com els ha anat aquesta Avaluació i que es posin les piles per intentar acabar el curs de forma satisfactòria.

Ahir es van tramitar el butlletins de 1r, 2n i 3r d’ESO i abans de divendres tot l’alumnat el tindrà. Comproveu el correu del eborras.cat o el mitjà amb el que us comuniqueu amb els vostres tutors de forma habitual.

IMPORTANT: Tot l’alumnat ha rebut aquests butlletins. Si per un cas no us arriba, comproveu el correu. En cas de no poder accedir al correu, contacteu a la vostra tutora i us podrà ajudar.

En breu us comunicarem els deures/tasques que ha de fer cada grup durant aquests dies.