Comunicat a les famílies per la situació excepcional

Benvolgudes famílies,

En aquests dies difícils volem que sapigueu que estem al vostre costat i al dels vostres fills.

A dia d’avui encara no sabem com ni quan tornarem a les classes, però volem comunicar-vos que el seguiment tutorial i acadèmic dels vostres fills no s’atura i tots els professors del centre estem treballant perquè així sigui.

En primer lloc, informar que, com molts ja sabeu, els butlletins de notes del segon trimestre estan arribant als vostres fills a través de les eines informàtiques de què disposem i que el dia 3 d’abril ja les tindran tots al seu correu electrònic o classroom

També us recordem la direcció electrònica del centre que és a8045604@xtec.cat per si teniu cap problema tot i que els tutors es posaran en contacte amb vosaltres pel mitjà més adient a la situació personal de cadascú.

El Departament d’Educació ha informat que després de Setmana Santa caldrà avançar matèria fent servir mitjans online ja que es donarà per començat el 3r trimestre. Des de l’institut estem preparats i ja fa dies que estem enviant materials a l’alumnat.

Tots els alumnes de l’institut van rebre a principi de curs una adreça electrònica i disposen de classrooms per a totes les assignatures. Els classroom són unes plataformes virtuals on els professors pengen apunts, materials, vídeos i deures que ells poden consultar i realitzar. Des d’aquesta plataforma també poden preguntar i parlar amb el professor de cada matèria.

Sabem que no tots disposeu dels mitjans per connectar-vos a internet i que els vostres fills i filles puguin realitzar les feines còmodament. Per això, tot i que convidem tots els alumnes a fer les tasques que els arribaran als classrooms, serem flexibles pel que fa a les dates i la forma en què les puguin lliurar. Quan ens tornem a veure, tots els professors donarem possibilitats per recuperar el temps i, sobretot, per poder aprovar les assignatures per tal de superar el curs.

Finalment, desitgem que estigueu bé i ens posem de nou a la vostra disposició per tot el que calgui.

Atentament,

Equip de gestió de l’Institut Enric Borràs