Viatge de 2n de Batxillerat

 

La setmana  passada, els alumnes de 2n de Batxillerat van anar a Hongria de viatge de final de curs. Tot i l’amenaça de coronavirus, van poder anar i tornar, tot i que van arribar divendres 13 que és el dia que es va decretar el tancament de escoles.

Durant el viatge van visitar les ciutats de Buda i Pest, tres balnearis( Rudas, Guellert i Szecheny), van tenir una visita guiada al Parlament Hongarès, al Memorial de l’Holocaust i a la Casa del Terror. També van viatjar en el Tren dels Nens( Un projecte pedagògic de l’epoca comunista que encara segueix actiu). També van anar a veure Laurencia, un ballet basat en l’obra “Fuenteovejuna” de Lope de Vega.

Agrair el comportament de l’alumnat i les guies didàctiques de les professores per poder aprendre tot el que van veure.

Us deixem unes imatges del viatge.

 


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>