Projecte “Salto del Eje”

Badalona ha iniciat el programa ‘Salto del eje’, escollint l’INS Enric Borràs per tal de convertir-se en la primera ciutat de la província de Barcelona en oferir-lo. A través d’aquest programa, alguns alumnes de l’institut de 3r i 4t d’ESO, així com de PFI, han tingut una experiència en creació i producció de curtmetratges documentals, amb la col·laboració de professionals del sector cinematogràfic. Aquest projecte ha permès als adolescents experimentar la singular experiència de fer cinema a partir d’un curtmetratge. Aquesta producció serà projectada al FILMETS Badalona Film Festival, a través del projecte ‘Barris i comunitats: motors de transformació social’ de la Diputació de Barcelona.