Presentem el curtmetratge a les famílies

L’alumnat de l’Institut Enric Borràs ha estat el primer centre a participar en aquesta iniciativa de creació cinematogràfica per promoure la inclusió social, a la província de Barcelona.
Es tracta d’un programa de l’Alt Comissionat contra la Pobresa Infantil del Ministeri de Cultura i Esports en col·laboració amb la Federación Pantalla, que la Diputació de Barcelona desplega per primera vegada, gràcies al projecte “Salto del eje”. Una desena d’alumnes del barri de la Salut, han rebut formació per a la creació i producció de curtmetratges documentals amb el suport de professionals del sector cinematogràfic. Els adolescents han tingut llibertat creativa a l’hora de fer el seu propi curt, que es projectarà al FILMETS Badalona Film Festival, amb la presència dels participants i les seves famílies.
Es tracta d’un projecte que els permet accedir a una experiència singular com és fer cinema, amb efectes beneficiosos com la promoció del talent, la millora del benestar emocional i l’augment de la confiança en si mateixos. A través del llenguatge audiovisual, podran aportar la seva mirada a l’hora de construir nous relats al voltant dels barris, lluitar contra els prejudicis i els estigmes. Esperem us agradi! ☺️🎞️🎥😊

I ací la notícia a BDN TV.