Anem a veure l’exposició “HUMAN BODIES”

El passat 9 de desembre l’alumnat de 3r d’ESO va anar a visitar l’exposició Human Bodies dins la matèria de biologia i geologia.
L’exposició de Human Bodies està formada per més de 12 cossos i 150 òrgans reals que han estat conservats a través de la tècnica de la plastinació.
La plastinació consisteix en substituir els líquids del cos per un polímer en condicions de buit i a temperatures baixes.
La conservació dels cossos humans va permetre als alumnes veure l’estructura real dels diferents sistemes i aparells del cos humà.